[linux] PnP zvukovka

Juraj Markusek markusek na dec50.vm.stuba.sk
Pátek Prosinec 18 09:25:35 CET 1998

Zdravim.

Mam isapnp.conf a modul.Neviem ale kde je treba dat ich volania.
Pri kompilacii jadra som po zadavani make a kompilacii dostaval hlasky
v takomto zneni:"Clock screw detected.Instalation may be incomplete.",alebo
tak nejako.
A este jeden problem.Po instalacii Red Hat mi cdrom v pohode fungovala.
Potom som kompiloval jadro.Myslim ze pri konfiguracii som zvolil vsetko
co sa tyka ISO96.. pre cdrom,ale po nabootovani a pokuse o namontovanie
cdrom  mi vypisuje ze fs nepodporuje dane ISO.

DURO.