[linux] Mach, Emulator x86, Xwin

Psi kappa psi na atlantis.sk
Pondělí Prosinec 21 11:12:43 CET 1998

CAfko,
rad by som vedel, ci niekdo skusal skompilovat linux s machovskym
microkernelom...; kedysi co to o tom bolo na strankach OSF, ale urobili len
port mklinux pre MacIntosh a slubovali verziu aj pre x86 no nejako nic z
toho a ked som sa pokusal podla machovskeho howto, tak sa nejako nezadarilo
...Ak to niekomu funguje, nech da vediet, velmi by ma zaujimalo, ako je to
z otazkou kompatibili, v tomto pripade.

Pozna/pouziva niekdo nejaky emulator x86 pod linux, okrem bochs
(www.bochs.com), co dakaze zabezpecit simultalny beh viacerych OS na
jednoprocesorovej masine ? Ide o to aby to bolo dostatocne rychle pre
rozumnu pracu.

Existuje nejaky projekt (pripadne hotova vec) co by sa dala pouzit ako
nahrada za Xwindows, nieco ako photon v QNX, aby to bolo male a rychle a
malo vsetky vymozenosti Xwin ?

To by bolo asi tak vsetko co ma nateraz zaujima (okrem vianocny nakupov :)

S pozdravom

PSI kappa