[linux] samba over ssh

tomas tomas na escape.ragtime.sk
Středa Prosinec 23 19:34:04 CET 1998

> Ahojte,

> Ked uz sme pri tom. Skusal niekto kerneli (international kernel), kde je
> podpora CIPE a Crypted File System ? Zaujima ma hlavne to CIPE (kryptovany
> IP prenos tunelnuty cez UDP).

ahoj,

skusal som aj IP tunneling (podpora priamo v kernely) a
skusal som aj CIPE. fici to uplne v pohode a bez problemov.

rozdiel je, ze cipe bali packety do UDP...mozes mu
dedikovat port na oboch stranach...dobre pre firewall....
pre IP tunneling musis prepustat vsetko z jedneho konca na druhy
...dufam, ze sa nemylim.
...a CIPE sa (podla mna) neda vkompilovat do jadra...musi bezat ciped.

...neviem, co by si este chcel vediet..

tomas