[linux] kppp

Martin Gondas gondas na pobox.sk
Úterý Prosinec 22 22:57:03 CET 1998

Ja som to preluskal asi pred mesiacom a ziaden problem. Je
k tomu dobry navod  (prelozeny help KPPP).

>pliz help mi!
>snazim sa uz nejaky ten piatok rozchodit ppp /dialup/
>doteraz som to skusal v wm - neuspesne
>ked sa mi podarilo nainstalovat kde tak som si myslel ze konecne to bude
>lahsie
>nako som nakonfiguroval isp
>a ked dam connect vypise mi initializing modem.....a stop
>ked si pozriem log caka tam na login a nic
>co treba urobit aby tam poslal login a password....uz som z toho
>zufaly......

Mne sa to pripaja skriptom:
Expect                       name:
Send                          "login"
Expect                       word:
Send                          "password"

>pripajam sa nullmodemom pouzivam rh51
>mam pevnu ip adresu ale pod M$ Windows je mozne pouzit dynamicku adresu
>on automaticky priradi pevnu
>co mam robit?????

Skus precitat ten  manual. Ak bude problem napis (a trochu
konkretnejsie).

Martin.