[linux] zaciatocnik

Marek Simon simon na sun.mtf.stuba.sk
Středa Prosinec 23 09:25:33 CET 1998

Dňa Ut, 22 dec 1998 ste napísali:

>Ziaden problem ale napis konkretne co potrebujes.
Ked si tak zaspominam na moje prve stretnutie s linuxom,
tak asi potrebuje vsetko :-)
Takze pre zaciatok,
rozhodni sa kolko miesta na disku das pre Linux, nezabudni
ale, ze volaco potrebujes aj pre swap (priblizne 32 MB staci)
napr. mas 1.6 GB disk
windowsom staci 200 MB :-)
zvysok:-) pre linux
fdiskom vytvoris partisnu pre win98, nainstalujes win98.
rebootnes, nabootujes z diskety boot.img, a dalej sa riadis
podla hlasiek pri instalacii. RedHat ma pomerne jednoduchu
instalaciu a od verzie 5.2 ti bude hovorit co mas robit po
slovensky.
Instalacia nie je nic zlozite.
Marek
--

**UPOZORNENIE--> nepouzivam M$ veci <--UPOZORNENIE**
Ing. Marek Simon