[linux] Re: your mail

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Pátek Prosinec 25 14:56:21 CET 1998

Zdravim
  No mam naistalovane nejake cs-tools a cstocs. Skusal som zapisat nieco do
Xconfigu a di .xinitrc. Po spusteni X som mal mat hned nastavenu sk klavesnicu,
ale v nej fungovali iba znaky "=, -/!().....  teda bez tych vsetkych hornych
radov( so shiftom funguju len cisla???). Je potrebne mat vstky tieto baliky na
klavesnicu, alebo staci len jeden (ktory ?).
Ako sa zapina klavesnica v Xconfigu ??

Dňa Wed, 23 Dec 1998 ste napísali: