[linux] TCP/IP, MAIL

Jozef Cervenansky cervenansky na pvt.sk
Středa Prosinec 16 23:48:35 CET 1998

Ahojte,

  pripajam Linux do "sveta Internetu", ale nedari sa mi. Chcel by som vas poziadat o pomoc.

***********   Mam RedHat 5.1.  *****************

Moj problem je nasledovny :

  - pri instalacii som nastavil vsetky potrebne adresy (IP.GW...) , ktore system     pozadoval
  - nastavil som sietovu kartu
  - vsetko prebehlo O.K.

Skusil som spustit ftp i telnet a pokusil som sa nadviazat spojenie s inou masinou.
Spojenie sa mi podarilo len v ramci nasej siete, so serverom. Akonahle som sa chcel spojit s niekym "vonku", tak mi to vypisalo spravu : Host name lookup failure.
Neviem presne, kde to mam vsetko pomastavovat, vedel by s tym niekto poradit, prosim vas ?

Moj dalsi problem sa tyka e-mailu. Vobec neviem ako to mam nastavovat a kde a ake sa na to pouzivaju prikazy.

	Za vase odpovede vam vopred velmi pekne dakujem.
			S pozdravom ostava
						Jozo.