[linux] mokey

Peter Kokles kokles na pobox.sk
Čtvrtek Duben 1 05:20:59 CEST 1999

Dňa Čt, 01 duben 1999 ste napísali:
>!POMOC!
>
>1. Stiahol som si mokey linux. Neviete mi nikto poradit potrebujem
>nejake ine baliky ake boli dodane s distribuciov alebo to staci na PPP.
>Este som to neskusal
>
>2. Akymi prikazmi nakonfigurovat a skompilovat: X, jadro, ppp.
>
>          Dakujem velmi pjekne.

Ak myslis distribuciu Monkey tak sa pozri na tieto adresi.

http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/monkey/
ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/monkey/
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distributions/Monkey/
ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/distributions/monkey/

mal by tam byt navod po cesky. A ohladom toho ppp
ak sa ti to podary tak by si mi mohol dat vediet.
Dik.
peter

--
      ** P e t e r   K o k l e s **
** Zahradna 14 * Detva 962 12 * Slovakia **