[linux] Pomoc

JM jozefm na bigfoot.com
Sobota Duben 3 07:59:11 CEST 1999

Dna Pi, 02 apr 1999 ste napisali:
> Ako mam nainstalovat PnP Exel CMI8330
> Dik
>  WWW.POST.SK - e-mail pre kazdeho zadarmo

Pokial viem, tak CMI8330 je nevalna zvukovka priamo na maticnej doske
(mam ju tiez :( ). Ja som to poriesil tak, ze som v BIOS/e tusim v
sekcii PnP (alebo Advanced chipset setup ?) v kolonke ktora znela
cosi ako "PnP Aware OS" - proste prva kolonka danej sekcie, zmenil
prednastavene YES na NO (alebo opacne). Sorry za tie alebo, ale
nechce sa mi teraz resetovat. Urcite to najdes a proste to zmen na
protihodnotu. Potom sa mi podarilo to nakonfigurovat v Linuxe, ale
zvuky z toho zatial lezu, len ked sa im zachce.... co ma zatial az
tak netrapi.
Mozno potom budes musiet nakonfigurovat manualne zvukovku pod WIN
(resp. DOS), podla toho co a ci pouzivas aj iny OS.
Jozo