[linux] Exel PnP CMI8330

asmsystem na post.sk asmsystem na post.sk
Sobota Duben 3 12:39:48 CEST 1999

Mam zvukovu kartu CMI8330 ktora nie je na MB ale priamo
ako ISA doska.
V 'd'ose aj 'w'indofse ide ako tak v pohode.
Som este len zaciatocnik pod Linuxom  a podla toho co
som sa docital v man,doc... som pochopil ze treba
spustit pnpdump.Ten som presmeroval do suboru
"pnpdump > zvuk.conf"
potom som spustil "isapnp zvuk.sonf"
to mi vypisalo nejaku hlasku v ktorej bol zahrnuty
aj nazov CMI8330 ale co mam urobit z jadrom?
Skusal som ho prekompilovat s podporou zvuku ale
zvuk mi stoho stale nejde.
Ak by mi vedel niekto poradit co robym zle tak som
mu velmi vdacny.
Dik a Caf Denix.

 WWW.POST.SK - e-mail pre kazdeho zadarmo