[linux] Re:

Valter Valter na atlas.cz
Pátek Duben 2 08:18:07 CEST 1999

> Pradte ako nainstalovat Linux bez toho aby som posahal fat. Proste aby
> mi Linux fachcal aj s w98. Popripade ako urobit aby si linux rozumen s W
> NT os loader a nezdemoloval to NT, pretoze to NT musi bezat
>
>         matoh

V kazdom pripade sa musi zacat tym, ze Wirusom (99/98/NT)
nedas k dsipozicii cely disk -
t.j. musis mat disk _PRED_ ich instalaciou rozdeleny na viac
"partition".
Do primary DOS partition nainstalujes Wirus.

Potom zacnes instalovat linux na zvysnu cast disku.
V priebehu instalacie sa ta opyta, kam chces umiestnit LILO
loader.
Vyber /dev/hda (=master boot sektor)
V moznostiach nastavenia ti LILO ukaze Operacne systemy,
ktore su na disku.
95/98 rozpozna ako DOS (NT musis doplnit do ponuky)
System ktory sa bude automaticky startovat sa urci klavesou
F2.

Pri starte LILO caka standartne 30 sekund potom spusti
system z urcenej casti disku.
Mozne volby sa daju ziskat stlacenim klavesy tab

Valter