[linux] Re:

Dusan Cicmis duskoo na kamarad.cz
Úterý Duben 6 11:50:14 CEST 1999

Zdravim !

> Pradte ako nainstalovat Linux bez toho aby som posahal fat.
Co je to posahal fat ?

>Popripade ako urobit aby si linux rozumen s NT os loader a nezdemoloval to
NT, pretoze to NT musi bezat
Ak si dobre pamatam, tak pokec je niekde v mini howto /usr/doc/HOWTO/mini
(ak ho mas nainstalovane).
Hovori sa tam o multiboote W95/NT/Linux. Je tam popis pouzitia NT loadera aj
LILO.

Uvazujem na podobnym riesenim, preto sa pitam ma nieto osobnu skusenost s
multibootom
NT/Linux ?

>V kazdom pripade sa musi zacat tym, ze Wirusom (99/98/NT)
>nedas k dsipozicii cely disk - t.j. musis mat disk _PRED_ ich instalaciou
rozdeleny na viac "partition".
Nemusis mat pred istalaciu (95/98/NT) rozdeleny disk. Zmenit velkost
particie
nie je problem (Partition Magic) aj po instalacie. NT ma na to vlastny
nastroj (Disk Manager).

>Do primary DOS partition nainstalujes Wirus.
>Potom zacnes instalovat linux na zvysnu cast disku.
Co v pripade, ak mas na 1. primarnu particiu ntfs ?