[linux] Re:

eduardm eduardm na elas.sk
Úterý Duben 6 13:33:46 CEST 1999

Cau,

ja mam nainstalovany Linuz a Win NT, takymto sposobom:

1. Nainstaloval som si Win NT
2. Nainstaloval som si Linuz RH 5.2, pricom som  dal zapisat
     boot do particie, ktoru mam ako root napr. /dev/hd?? pre Linuz. Nedovol
aby
     ti LiLo zapisal do masterboot-u, lebo odtial vyrutis NT
3. Dumpni si prvych 512  byteov z / dev/hd??  dd-ckom  do nejakeho suboru
4. Tento subor si prekopiruj na C:\, bud pomocou diskety, alebo si primontuj
    particiu z Nt do Linuxu
5. Zedituj boot.ini pre Win NT, pricom tu uvedies cestu k tomu suboru a nadpis
    ktory sa ma zobrazovat v menu Nt zavadzaca.

A je to

Cau
                            Edo