[linux] PPP

dmelus dmelus na atlas.cz
Úterý Duben 6 16:44:09 CEST 1999

Caute.

Potreboval by som spachat nieco take ako sam sebe poskytnut remote services.
Chcem totiz z domu administrovat svoju siet v pripade nepritomnosti v
zamestnani ( dovolenka, pn a pod.).
Chcem od servra aby som sa nan vedel napojit cez modem z w95 alebo lix-u,
tak aby som mal pristup do celej siete.
Skusal som nastavit ppp accounts ale spadol som na tom ze shell ppplogin
neexistuje .Kde ho splasit a ako ho rozchodit.
Idealny stav by bol keby som si zavolal do roboty,  a po piatich minutach by
mi server zavolal naspat a pripojil ma k sieti ( predpokladany klient w95 ).
Viete mi poradit nejake zdroje ?
Pravdu povediac este som ani nic nehladal
Vopred vdaka za kazdu radu

Dano

dmelus na atlas.cz
dmelus na seznam.cz