[linux] PPP

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Úterý Duben 6 18:49:34 CEST 1999

On Tue, Apr 06, 1999 at 04:44:09PM +0200, dmelus wrote:
> Chcem od servra aby som sa nan vedel napojit cez modem z w95 alebo lix-u,
> tak aby som mal pristup do celej siete.

No s tym je troska problem. Linux nerobi netbeui ale len IP ak teda mas
siet bez IP bude problem. Ak mas IP .. tak este moze byt trable s dostupnostou
(konverziou meno-IP - riesi lmhosts alebo wins alebo nepouzivat mena ale IP
adresy).
Ale to je problem filozofie Winds siete a IP protokolu. Skus a uvidis mozno sa
ta to netyka.
> Skusal som nastavit ppp accounts ale spadol som na tom ze shell ppplogin
> neexistuje .Kde ho splasit a ako ho rozchodit.
( na uvod ak mas kde ti odoprucam skusit klasika debiana kde je to vpodstate

prednastavene pre win95. resp pisu ze co odpoznamkuj aby zbehlo.) a
nebudes mat trable kde zohnat .. a treba mi to vlastne a ...
> Idealny stav by bol keby som si zavolal do roboty,  a po piatich minutach by
> mi server zavolal naspat a pripojil ma k sieti ( predpokladany klient w95 ).

No a toto je dovod pre ktory vobec pisem .. nechcem si robit reklamu ;-)
ale sprobuj http://koruna.pbko.sk/~bobovsky/archiv/pppd-cbcpS-callback/
tam je pokec aj zdrojak aj binarka pre emulacie NT RAS callback servra ...
 hej su aj ine riesenia ale zas komplikovanejsie .. mozno tebe by ale stacili
 Teda ine riesenia su: pouzit na win95 script (resp najskor len terminal pred
 ppp kde zakazes CD detekt modemu a lognes na unix, spravis callback a dalej
 standard pripojenie .. vyhoda: netreba nic programovat ale komplikovane.
ALE .. osobne som zatial mal vzdy najvacsie problemy s modemom .. teda ozaj
najskor dobre rozchod terminal(napr minicom) voci terminalu na win95 (
zavolas cea atdt00000 a dvihas ata).
> Vopred vdaka za kazdu radu
Radsej kup pivo ;-).

--