[linux] ext2fs a undelete

Martin Dorusa E217 dorusa na dorm.student.utc.sk
Středa Duben 7 12:14:57 CEST 1999

Zdravim
mne sa stalo podobne, ze som si zmazal omylom nejake data.
Ale podarilo sa mi nieco vratit cez MidnightCommander. Mas tam undelete
files. On to robi nejako cez virtualfs. Potom ti vyhodi hrcu suborov
oznacenych cislami (povodny nazov suborov tam nenajdes) musis kazdy jeden
prezerat a hladat, ktory to je. Mne sa podarilo nieco vratit spet.

					dorusa na dorm.utc.sk