[linux] Re:NT/Linux

PAVELKA ROBERT OS.C.6857 PAVELKA_ROBERT na ebo.seas.sk
Středa Duben 7 11:17:09 CEST 1999

Dne  6 Apr 99 v 11:50, napsal(a) Dusan Cicmis:

> Uvazujem na podobnym riesenim, preto sa pitam ma nieto osobnu
> skusenost s > multibootom
> NT/Linux ?

> rozdeleny na viac "partition".

> Co v pripade, ak mas na 1. primarnu particiu ntfs ?

Ja som mal nainstalovany najprv Win95 na polovici disku - druha cast
nebola pouzita. Potom som nainstaloval na nepouzitu cast Linux
R.H. 5.0 s tym,ze lilo som dal do MBR. Neskor som zmazal celu
Windowsacku particiu ,rozdelil ju na dve casti,zformatoval,na C:
nainstaloval DOS, potom som na druhu cast dos particie nainstaloval
NT a nakoniec sfofmatoval a nainstaloval R.H. 5.2 . Pocas vsetkych
tychto hara-kiri ani raz nepadla ziadna particia - ten lilo je
genialny. Teraz,po zapnuti pocitaca,nastartuje lilo,v nom si vyberiem
Linux alebo Dos - ak dos nastartuje NT-ckovsky OS loader a v nom si
zvolim NT alebo DOS. Takto mi to uplne vyhovuje.Nevidim v tom problem.

                                        Robo