[linux] Pristup do ext2 z MS DOS

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 8 10:41:01 CEST 1999

On Thu, 8 Apr 1999, Martina Jakubcova wrote:

> Nevie mi niekto poradit aky program alebo driver alebo co pre MS DOS
> alebo win aby som sa mohla dostat do linuxovej particie, je to otravne
> stale rebootovat. Najlepsie stranku alebo rovno poslat na
> jamartina na pobox.sk -:))

Oneeee,

tak pracuj v Linuxe a nemusis rebootovat :))))) Ale k veci:

- pre dos existuju ext2tools, ale je to netransparentny a nepohodlny
  pristup na ext2 particiu (e2ls, e2cd, e2cat). [1]

- pre Win95 existuje Fsdext2 - driver, ktory spristupni ext2 particiu do
  win ako normalny disk. Pozor na rozne verzie! [2]

[1] ftp://sunsite.uakom.sk/pub/linux/system/filesystems/ext2/ext2tool_1_1.zip
[2] http://www.yipton.demon.co.uk/

> Dalej by som chcela vediet co mam spravit aby som z Linuxu videla dlhe
> nazvy v dosovskej particii. To by ma velmi potesilo...

Pouzit typ 'vfat' namiesto 'msdos' (v /etc/fstab).

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /