[linux] XKB

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Duben 9 02:33:45 CEST 1999

Ahoj,

On Tue, 12 Jan 1999, Michal Zimen wrote:

>   Pokusam sa rozbehat XKB-forfced...rpm na RH5.1. Naistaloval som ten balik restartoval som a spustil X-i. Ked chcem zapnut klavesu pomocou scolllock tak vobec nefunguju LED. Ked pouzivam Alt+ znak tak vyhadzuje blbe znaky ako napr. horne indexy, bodky atd. Ked Vypnem X tak sa ostane nejake chybove hlasenie ze chyba pri kompilacii klavesnicovej mapy, a ze nemoze najst subor "group_led" ??
Skus spustit XKB-configure-cs a potom skusat tu klavesnicu v X.
Ten warning je inak OK.

>  Predtym som sa pokusal rozbehat pomocou cs-tools, takze mi mozno ostali mozno nejake zbytocne subory ci linky.
No to uz sa presne nepamatam, ale mozne to je.

> Kde sa nastavuje premenna "setenv" ked pouzivam bash ??
Myslis prikaz "export", alebo subor .bashrc a .bash_profile?

> A este jeden problem ....
> Mam SO-4.0 tak som si stiahol nejaky skript pre slovenske fonty z raku. Ked som pozrel do /xp3/pclfonts a inych tak tam boli nejake blbe linky.
> Je chyba vo Fontoch ???

Musis ten skipt trocha modifikovat. Pozri si jeho zaciatok,
su tam cesty k fontom.
Inak este musis mat tie fonty instalovane. :-)

		Cau.
						SAL