[linux] premiestnenie Linuxu na iny HDD

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Pondělí Duben 12 23:27:33 CEST 1999

hej, ale to by si ho musel najprv kupit :( (myslim PqM 4)
ale zda sa mi ze su dake (qvazi free) utilitky, co tiez dokazu kopirovat
particie, len treba hladat, a som presvedceny ze to ide aj pomocou
standardnych linuxovych utilit (co ja viem, napr taky "dd" zeby ?).

--