[linux] premiestnenie Linuxu na iny HDD

PAVELKA ROBERT OS.C.6857 PAVELKA_ROBERT na ebo.seas.sk
Úterý Duben 13 07:39:21 CEST 1999

Dne 12 Apr 99 v 18:09, napsal(a) Bilbo:

> mam taky mozno streleny dotaz, potreboval by som premiestnit kompletne cely
> nainstalvany RH 5.2 + KDE + more app na uplne iny disk, vedel by mi niekto
> poradit ako to spravit aby som musel co najmenej veci znovu instalovat?
> diki moc
> juro

Nabootovat v single mode (v DEBIANE - pred spustenim lilo drzat lavy
Sift a potom klepnut "S" a Enter).
Pripojit druhy disk napr ako hdc. Fdisk ->hdc1 Linux, hdc2 swap,
mke2fs - c /dev/hdc1, mkswap -c /dev/hdc2.
Potom mount /dev/hdc1/ /adresar. A teraz to pride: cp -ax / /adresar
Potom vytvorit na novom disku adresar /proc;
Teraz preniest disk do druheho pocitaca, pripojit ako hda a spravit
ho bootovatelnym (nabootovat z diskety ,rescue a lilo).
Hotovo