[linux] URGENT: Linus Torvalds foto

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Duben 13 17:58:06 CEST 1999

Davam dohromady jeden referatik na volnu temu o linuxe, a zisla by sa mi fotka
Linusa Torvaldsa v elektronickej podobe. Ak niekto take nieco mate a ma to pod
500kB prosim poslite mi to. Ak viete nejaku vhodnu http/ftp adresu, poslite mi
radsej ju. Ak mate niekto scanner, knihu LDP a trochu casu, ta fotka na zadnej
strane obalky by celkom stacila.

A este upozornenie: Tu fotku NEPOSIELAJTE DO MAILING LISTU, ale na moju sukromnu adresu (vid dole), lebo ma ostatni prihlaseni zabiju lopatou.

A este prosba: Zajtra (streda 14.4.99) mi uz nic neposielajte, to uz bude neskoro...

Dopredu dakujem