[linux] dir_colors ...- farebna konzola

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Úterý Duben 13 22:34:45 CEST 1999

cafte

xcel som si nastavit, aby sa mi adresare a subory ...
vypislovali pekne farebne, a myslel som si, ze to
ma na svedomi subor /etc/DIR_COLORS resp. ~/.dir_colors,
potom som sa este docital o niecom ako ls --colors.
1. mohli by ste mi povedat, k comu sa vztahuje DIR_COLORS ???
a ako docielit, aby sa subory, adresare ... vypisovali vo
farbach ako su su v tomto subore nastavene ???
2. v akom subore sa nastavuju parametre pre ls --colors ???
v ~/.bashrc ???

velmi pekne dakujem
  Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7