[linux] Linux zo sietoveho disku Novell NW (dlhsie)

psi na joga.sk psi na joga.sk
Středa Duben 14 11:37:30 CEST 1999

Zdravim,
tymto problemom sa uz zaoberam nejaky ten cas, a moje riesenie spociva v
tom, ze mam jednodisketovy linux (zalozeny na loaf+nejake dalsie upravy),
ktory sa bootne a cez ncpmount pripoji NW disk. Otazka je, ze k comu ma
sluzit takto nabootovany pocitac, co sa tyka textoveho rezimu, tak
sietovych klientov (lynx, telnet, ftp, ssh,..) uz obsahuje ta jedna
disketa, takze predpokladam, ze z toho NW disku sa budu pustat asi Xwin a
bude sa tam ukladat vsetko potrebne.
Dufam, ze mas rychlu a kvalitnu siet, lebo ked sa takto nabootuje 20
stanic, a vsetko budu tahat a ukladat na disk, tak ten NW dostane zabrat a
siet bude mierne zahltena...:(
S tymi menami pocitacov nieje problem, ked budu ziskavane ip cez bootp
alebo dhcp server a budes mat DNS server, tak sa to da, ale zas nebudu mat
stale rovnake mena (bude s tym trochu bordel ale svoj ucel to splni).

<theory>
logickejsie a viac unix-acke, by bolo asi, keby sa toto cele cudu robilo
cez nfs, cize ten NW by podporoval nfs filesystems, bootoval by si to cez
linux nfsroot.
</theory>

PSIkappa

psi na joga.sk