[linux] instalacia LRH a NT

psi na joga.sk psi na joga.sk
Středa Duben 14 11:44:22 CEST 1999

Zdravim,

On Tue, 13 Apr 1999, Radoslav Bonk wrote:

> Zdravim,
> Popisem problem: Je masina kde bezi na jednom disku WNT4.0 a druhy disk
> /fat16/ sa bude formatovat a davat tam LRH5.2. Po instalacii musia
> bootovat oba OS. Ja to vidim takto:
> 1.s dosovskym fdiskom spravim fat16 na tom druhom disku /hdb/ a zbytok
> vyclenim pre Linux
> 2.bootovatelne CD , vyber tej spravnej particie a ides
> 3. LILO dam do prveho sektoru linuxovej particie
> 4. Na fat16 kde je dos dam System Comander, aby rozoznal vsetky
> tri systemy.

Naco tam davas System Commander aj LILO ??
Bud to budes cele bootovat cez System Commander, alebo cez LILO.
Pokial sa nemylim, tak ked som mal este NT, tak som to cele bootoval cez
LILO a fungovalo to asi tak, ze ked som v lile vybral NT, tak sa spustil
NTboot manger a tam som si este mohol vybrat NT,ale win9X. Na disku som
mal Dos, win95, NT, linux, LILO mi umoznoval boot dos, linux, nt.

PSIkappa

psi na joga.sk