[linux] mail medzi linuxom a win95

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Středa Duben 14 20:21:10 CEST 1999

cafko

dnes som na druhom pocitaci (win95) pustil
Outlook Express a len tak zo sradny poslal mail
na druhy pocitac s linuxom, na ktorom bezi SMTP.
mail sice outlook odoslal, ale trvalo mu to strasne
dlho (cca >30s), pritom siet mi chodi f pohode.

neviete kde moze byt chyba (wo vindoozoch ???)

este som xcel vyskusat ako funguje pop3, ale nezmohol som
sa na viac ako na to, ze som pop-3 odkomentoval v inetd.conf.
potom som sa z win95 skusal na tento pop pripjit, co
sa ale nepodarilo :((
nastavuje sa tam este nieco ???

kde by som nasiel nejaku dokumentaciu k sendmailu a pop3
na linuxe ???

diky moc
  Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7