[linux] surne problem s CD

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Čtvrtek Duben 15 08:35:34 CEST 1999

hmm, s tymto som sa kaslal dost dlho, ale da sa to:
1) prekompilujes kernel s podporou HFS
2) mount -t hfs /dev/cdrom /cdrom
3) pouzivas cdrom

ALE: mac-isti velmi radi (mam overene) pouzivaju v menach suborov
szakovate znaky (: / \ a ine haluze) takze potom sa tam mozu vyskytnut
problemiky

ALE2: ak je to MAC cd s diakritikou, tak namesto è(c s mekcenom) budes
mat co ja viem "C:sd"

PS: ja som to potreboval, lebo som mal EPSka na MAC cdcku, al to boli
take EPSka , ze boli rozdelene na 5 suborov, prost killer, ked jedno
EPSko odkazovalo na ine 4, ktore mali v nazvoch "/" ;))). Na to som si
spravil skript, ak by si daco podobne poreboval , ozvi sa

--