[linux] SQUID za TopProxy

dmelus dmelus na atlas.cz
Čtvrtek Duben 15 13:35:08 CEST 1999

Zdravim.

Pouzivam RH5.1 na lokal.sieti s IP 10.1.1.91. Na tej istej sieti je zapojeny proxy server ( vratane smtp a pop servera ) na IP 10.1.1.199:4400 cez ktory sa da pripojit von (DialUp) .

1.Nie som mudry zo suboru squid.conf.
Poradi mi niekto ako nastavit squid tak aby som sa mohol pripojit na internet cez
squid na 10.1.1.91:8080 ?

2. nevim co kde nastavit pre postu.
Lokalne mi bezi posta.
Na internete mam adresu dmelus na atlas.cz a dano na email.cz a na intranete dmelus na local.net a dano na local.net
Postu z Internetu stahujem z popuctov dmelus na atlas.cz a dano na email.cz na popucet user1 na 10.1.1.199
Intranet posta mi prichadza priamo na 10.1.1.91.
Co chcem dosiahnut :
Vsetku odosielanu postu ktora neobsahuje @local.net poslat na smtp 10.1.1.199 s odosielatelom dmelus na atlas.cz
Doslu postu z user1 na 10.1.1.199 ktora obsahuje To:dmelus umiestnit na local dmelus na local.net
Doslu postu z user1 na 10.1.1.199 ktora obsahuje To:dano umiestnit na local dano na local.net

Ak mi niekto dokaze pomoct budem len rad.
Vopred vdaka za odpovede typu Zrus nadradeny proxy atd.

Dano Melus
dmelus na atlas.cz