[linux] Slacwar

Marek 'Marx' Grac marx na ns.zero.sk
Pátek Duben 16 13:03:09 CEST 1999

 Zdravim Vas,

> 	boli by ste niekto taky ochotny ze by ste mi strucne v bodoch
> popisali postup pri instalacii slackwaru. Najma vytvorenie budovacich
> diskov a skompilovanie jadra
	1)	vytvorenie boot disk-u
		--> na CD-cku mas dva adresare BOOTDSKS.144 a BOOTDSKS.12
		    , pouzitie zavisi od toho ci chces boot-ovat z malej
		    alebo velkej diskety. V tychto adresaroch je
                    dostatocne velky vyber boot-diskov. Vyber si podla
		    WHICH.ONE napr. bare.i. Tento presunies na disketu:
		    z Dos-u programom RAWRITE.EXE. prip. z Linux pomocou
		    cp, alebo dd.
	2)	vytvorenie root-disku
		--> z adresara ROOTDSKS, si presun na disketu subor
		    color.gz, a ak mas 4MB RAM, tak ho tam presun
		    rozbaleny ( v 3.6 uz adresar OBSOLETE ).
	3) 	rebootuj pocitac, a na poziadanie zmen boot za root disk.
		rozdel si disk cfdisk, alebo fdisk-om. a napis setup.

	Dufam, ze ti to pomoze.
					Marx

I   Marek 'Marx' Grac   I	I   Laska je jako penize,  I
I			I	I      jeden ji ma moc,	   I
I  marx na zero.sk		I	I      a druhy ne dost.    I
I         grac na gjh.sk	I	I			   I