[linux] deamons, inetd.conf ...

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Neděle Duben 18 19:34:12 CEST 1999

zdravim,

ked si pustim na svojej masine strobe, tak dostanem
vypis o tom, co na akom porte bezi, mam tam aj taketo
sluzby
diablo  sunrpc       111/tcp rpcbind SUN Remote Procedure Call
diablo  netbios-ssn  139/tcp NETBIOS Session Service [JBP]
a neviem co to je, ci je to potrebne a ako to vypnut.

potom by som rad vedel, preco sa niktore veci (deamoni ...)
spustaju cez /etc/inedt.conf a nieco "cez ntsysv".
aky je medzi tym rozdiel ???

a uplne na zaver by som rad vedel, kde sa zapisuje to co
nastavim v ntsysv, a preco sa mi nepusti ntsysv ale vyhodi
takuto hlasku :
error reading from directory /etc/rc.d/init.d: Invalid or incomplete
multibyte or wide character

velmi pekne dakujem
  Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7