[linux] rpm problem

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Duben 20 17:39:46 CEST 1999

On Sun, 18 Apr 1999, Lubos Klokner wrote:

> mam takyto problem, ked instalujem nejake rpmko
> tak mi to vyhodi:
>
> free list corrupt (3920776)- contact support na redhat.com
>
> a dane rpmko sa nenainstaluje :(( mozete i nietko
> pomoct ???

Oneeeee,

robi to pri kazdom baliku alebo len pri niektorych?  Skus 'rpm --rebuilddb'
(ak je problem s databazou), pripadne 'rpm --checksig BALIK.rpm' (ak mas
problem len s niektorymi balikmi, nesthujes ich ako ascii?)

> a este som sa xcel spytat, ze ako sa da z tar.gz suboru
> spravit rpm balik.

- precitat si Yenyov serial v Linuxovych novinach (www.linux.cz/noviny) o
  tvorbe RPM balikov.

- pouzit balik alien (v rpm sa da najst niekde v RH contribe)

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /