[linux] ftp

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Středa Duben 21 07:39:18 CEST 1999

	Zdravim,

skusal som a nefunguje. Na akej verzii wu-ftpd Ti to ide? Mne wu-
ftpd spravi root z home adresara uzivatela len ak je tento
anonymous (teda konto pod ktorym sa prihlasuju vsetci
anonymovia).
(Predpokladam, ze malo stacit doplnit do definicie home adresara
uzivatela len tu bodku).

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator