[linux] ftp

Pavlovic Rudo PMASTER na emo.seas.sk
Středa Duben 21 08:12:16 CEST 1999

Cau !

Ani mne to nefunguje, ale skusal som pouzit in.ftpd, ktory je v
S.U.S.E a v nom je mozne zadat do /etc/ftpchroot mena uzivatelov,
ktorym za ma urobit chroot. Ono to aj funguje,ale... ked urobim ls,
tak mi nezobrazi zoznam suborov ftp sice vyhlasi, ze otvoril ASCII
prenonos, ale nezobrazi nic, ked dam uploadovat nekjake subory, tak
to sice urobi, ale ls zas nic nezobrazi  :-(  Urobil som aj v ~/bin
~/etc aj s patricnymi subormi, ale stale sa to chova rovnako.
Potom som objavil toto http://www.proftpd.org/ a zatial sa ho pokusam
nakonfigurovat. Vyzera to na sikovny ftp daemon. (Konfigurak vyzera
podobne ako v apache access.conf)

Pavlovic Rudo
tel: +421-813-636 3581
E-Mail: pavlov_r na emo.seas.sk