[linux] Problem z listingom v FTP.

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Čtvrtek Duben 22 07:08:55 CEST 1999

	Hi,

vyzera to, ze nie je mozne otvorit druhy prenosovy kanal (datovy) v
ftp-cku. Pravdepodobne mas nainstalovany masquerading a nemas
zinstalovane aj moduly na podporu ftp (dalsie napr. na IRC...).
Pozri niekde do HOWTO, tam to bude napisane.

	Bye
		Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator