[linux] Problem z listingom v FTP.

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Čtvrtek Duben 22 08:43:14 CEST 1999

VELMI pravdepodobne mas povoleny na firewaly iba port 21. To ale na
prenos nestaci. Ak ti admin nedude chciet otvorit aj ine na ftpco
potrebne porty, tak potom pouzi PASSIVE mode na prenos. Potom to ASI
pojde. ;)) pod ftpckom zadas iba "pass". WindowsCommander, browsery a
dobre FTP clienty umoznuju passive prenos

--