[linux] hladanie

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 22 22:26:48 CEST 1999

On Thu, 22 Apr 1999, Marcel wrote:

> Hladan kazdeho, ktory rad poradi nieco podrobnejsie o linuxe
> /router,firewall,apache a pod./ Diki sa ohlasy.

Oneeee,

zacal by som nejakou knizkou, napr. 'Pouzivame Linux' (Running Linux),
pripadne dalsie. Volne k dispozicii je aj cesky preklad LDP, 'Linux -
dokumentacni projekt' na http://knihy.cpress.cz/linux.

Myslim, ze teraz je literatury v celku dostatok, aj neanglickej (vid napr.
www.cpress.cz). Potom je tu hromada anglicky pisanej dokumentacie,
rozne HOWTOs, FAQ a podobne...

URL vyber: www.linux.cz, docs.linux.cz, www.linux.org, www.linuxhq.com

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /