[linux] kerneld a kbd

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Duben 23 13:57:57 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 23 Apr 1999, REMENAR MILAN OS.C.7479 wrote:

> Mam Red Hat 5.2 so slov. lokalizaciou.Nejde mi automaticke nahravanie
> modulov demonom kerneld.V jadre mam zakompilovanu podporu pre
> automat. zavadzanie modulov ,ale pri nabehu systemu mi kerneld
> vypisuje , ze nemoze lokalizovat moduly Pf-4,5,6...Moduly musim
                       ^^^^^^^^^^^
hadam tu malo byt "locate". :-)
T.j. nemoze ich najst. To je vpohode, tie moduly
zvycajne niesu potrebne. Su to IPX, appletalk a este nejaky modul.
Ak ich nepotrebujes, tak napis do /etc/conf.modules:
alias net-pf-4 off
alias net-pf-5 off
alias net-pf-6 off   # zeby aj 6?

> nahravat manualne.(make modules aj make modules_install bolo pri
> kompilacii OK.)Depmod -a nevypisuje ziadnu chybu.
>
> Nevie niekto ako sa da prepnut klavesnica v X servri,aby sa dalo
> pisat s diakritikou v Staroffice.

Normalka, v xoch nakonfigurovany xkb a sk klavesnica
a potom uz len 2 shifty. :-)

			SAL