[linux] RedHat logo

roman Roman.Boba na inseko.sk
Pátek Duben 23 14:21:58 CEST 1999

Juraj Bednar wrote:

> Ahojky,

> No... To je dobra otazka, tiez by ma zaujimalo. Pre vsetkych, co potrebuju
> vysokofarebneho tucniaka -> konecne som po roku a pol nasiel pekneho
> farebneho vo vektoroch. Je volne siritelny a najdete ho na
> http://www.darkie.sk/images/tucniaci/
>
>   Krasny den,
>    Juraj.

Cafte,

nemam momentalne u seba scanner, ale skusim skocit ku kamosovi a
stiahnut to,
aky format by ste privitali - zipovany TIFF ? Inak lepsie bude asi
skenovat CD ako jeho obal,
lebo to logo je rozlezene aj na krabici aj na obale CD na 3 stranach
Uvidim co z toho vyjde a vysledok dam na
ftp://ftp.inseko.sk/pub/linux...
az to bude ozvem sa....

Roman
--