[linux] soft pre kameru

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Pátek Duben 23 15:00:45 CEST 1999

> Okej. Ked chcem robit take harakiri ako davat to do jpegu na stranku a
> refreshovat to po 10 sekundach.
>
> A uplne cool by bolo, kebyze to vie aj capturovat aj do real streamu aj
> na stranku ;). Chcem vela ?

no dost..
co sa tyka realvidea tak ak to davas do live tak sa to da aj archivovat
co sa tyka toho jpg tak sa to da robit cez cgi
videl som kdesi nejaky programcek, ktory to robi, ale myslim ze to behalo len
na NT
problem je aby si donutil capture card alebo wincam rozpravat sa z linuxovym
apacheom...
v najhorsom sa da napisat primitivny programcok ktory bude bezat na win a
saveovat jpg-cka kazdych 5-10 s na sietovy disk...
(ak si zbehly v HTML tak isto vies ako zabranit cacheovaniu toho jpg a ako to
dat autorefresh - pouzi meta tagy a ak nevies presne ako tak sa ma este
sukromne spytaj)
on by nebol primitivny ak by si mal napisat capture program
da sa to vsak okaslat tak ze vacsina tychto video volovin ma v sebe moznost
systemoveho volania inym softverom (treba sa popozerat v originalnej
dokumentacii k zariadeniu, pripadne na webe vyrobcu)
co sa tyka simultanneho beho oboch naraz tak to asi nebude az taka sranda
pravdepodobne si budes musiet jeden z nich vybrat
asi je zbytocne pripominat ze k tomu musia bezat v kuse aj win aj linux stroj
ktore to budu mat na starosti  :)

dz

PS s tym live prenosom cez realvideo je tiez niekolko alternativ: nomal,
surestream atd. :)
(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |