[linux] pdf, red hat 5.2

Fuzzy kudrik na spnv.ke.sanet.sk
Úterý Duben 27 07:56:45 CEST 1999

Caute,
  mam taky mensi problem s citanim pdf suborov. Ghostscript to nevie
precitat a niekto mi odporucal stiahnut z internetu Acrobat reader, ale
to je len pre red hat 5.1 myslim a tu je jadro Linux 1.2.13. Ak by mi
mohol niekto poradit ftp, alebo GNU resp. freewear na sieti bol by som
rad. Ak mi chcete poradit o upgrade kernelu, tak na to cim skor zabudnite.

  Neviete kde sa da stiahnut Red Hat 5.2? Viem ze to tu uz par krat bolo
ale nemozem vsetky maili zalohovat a tak ani tie pred tym nema. Na
homepagy Red Hatu to nejde. (tato informacia neni pre mna ale pre znameho,
ak by vas nahodou zmiatla 1. pomoc o radu).

  Diki, cau.

      L       A       M        P       K       I        N

                               (c) Fuzzy   <kudrik na spnv.ke.sanet.sk>