[linux] Squid a SNMP

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Středa Duben 28 09:24:43 CEST 1999

		Hi,

je skompilovany so spominanym switchom. Problem som uz
vyriesil - zadaval som zle cislo objektu v snmpwalk - malo zacinat
bodkou (.1.3.6.1.4.1.3495).

	Dik
		Michal Michalac

> zdar,
> je skompilovany so svic~om --enable-snmp ( otaznik )
> martin

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator
EHS Skalica