[linux] Ako rozbehat ESS1869 a XIRC2PS ?

roman Roman.Boba na inseko.sk
Středa Duben 28 17:44:48 CEST 1999

Gasparik Richard wrote:

> Hi...
>
> Nevie niekto poradit ako rozbehat PCMCIA Xircom 56k modem/Ethernet ?
> Viem ze uz som s tou PCMCIA kartou trapny, ale dodnes sa nenasiel nikto, kto
> by mi vedel pomoct.
> Pouzivam SuSE Linux 6.0
>
> Riso OM2TW

Caf,

ESS1869 by nemal byt problem, mam v notebooku nieco podobne, je to Sound
Blaster Compatible...
Co sa tyka Tej druhej karty, stiahni si posledne card services, kukni na
compatibility list - ale mam pocit
ze prave tato karta nie je podporovana (alebo aspon pred casom
nebola)....ja mam Xircom PS 3 10/100 MB a ta je bez problemov...

Roman
--

Roman Boba,INSEKO a.s.
Zilina, Halkova 3