[linux] kerneld a kbd

REMENAR MILAN OS.C.7479 REMENAR_MILAN na ebo.seas.sk
Středa Duben 28 17:33:17 CEST 1999

> Datum odeslání: Fri, 23 Apr 1999 13:57:57 +0200 (CEST)
> Od:             Jan ONDREJ <ondrejj na intrak.tuke.sk>
> Komu:           linux na rak.isternet.sk
> Věc:            Re: [linux] kerneld a kbd
> Odpověď kam:    linux na rak.isternet.sk

> Ahoj,

>                        ^^^^^^^^^^^
> hadam tu malo byt "locate". :-)
> T.j. nemoze ich najst. To je vpohode, tie moduly
> zvycajne niesu potrebne. Su to IPX, appletalk a este nejaky modul.
> Ak ich nepotrebujes, tak napis do /etc/conf.modules:
> alias net-pf-4 off
> alias net-pf-5 off
> [...]

stale. Mimochodom vypisuje mi ze nemoze najst moduly pf-3,4,5,6 !!!
Ale o toto mi vobec neislo . Moj problem nie je v tom ci system
vypisuje "lokalizovat" alebo "locate"!!.Problem je v tom, ze ked chcem
primontovat trebars vfat particion ,tak mi system vypise canot locate
module nls_cp437 a nls_iso8859-1.Potom musim moduly nahrat manualne s
modprobe a je to OK. Skompiloval som jadro spolu s podporou automat.
nahravania modulov do jadra.Depmod -a bol OK.Demon kerneld mi bezi ale
nefunguje mi to.  Poradte mi prosim niekto .