Nebyl nalezen subjekt

jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Duben 29 06:17:36 CEST 1999

gondas na pobox.sk wrote:

>Vymazal som FLASH BIOS (virus). Potreboval by som ho znovu nahrat.
>Viete niekto poradit ako to spravit?
>
>Moja uvaha:
>-na nejakej masine (kde je BIOS OK) nahodim LINUX
>-vyberiem "svaba", zasuniem tam ten "vymazany"
>-pomocou nejakeho softu nahram novy BIOS

Tvoja uvaha je trosku chybna, a co horsie, si v poriadnom maleri!
Ak na "nejakej inej masine" nahodis linux, tak vo chvili, ked
vyberies svaba (preboha, za pochodu?!?), masina Ti okamzite "lahne",
a prides aj o druhu dosku!!!

Ak by si do nej dal ten vymazany svab este pred bootovanim, tak uz
nic nenahodis, ani L, ani W! Ak si naozaj nenavratne vymazal flash
bios (nechapem, ako sa ti to mohlo podarit), tak mas vazny problem.
Vyriesit ho moze nejaka firma, ktora dodava motherboardy a ma
programovacku biosu. Treba za nimi zajst so svabom,  s utilitkou
na programovanie biosu a s obrazom biosu. Da sa to stiahnut u
vyrobcu dosky.

jarry

---
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net