[linux] Problem s mailom.

Milan Kubo technak na geocities.com
Čtvrtek Duben 29 14:27:09 CEST 1999

Hi,
Potrebujem poradit v nasledujucej veci. Na internet sa nasa cela lokalna
siet dostava cez linux REDHAT 5.2 na ktorom je proxy SQUID ako mail
server pouzivame SENDMAIL. Moj problem je v tom, ze mame viac
uzivatelov, ktory maju svoje mailove POP3 konta na roznych servoch napr.
pop.atlas.cz alebo mail.geocities.com no a moj problem je v tom ze som
nikde v dokumentacii o SQUID ci SENDMAIL nenasiel ako to urobit aby si
mohli prezerat svoje maily.
Na jednom proxy servri pod 95 to bolo vymyslene celkom dobre stacilo
urobit nieco taketo.
V samotnom prehliadaci napr. netscape sa ako prichadzajuci mail server
zadala adresa toho proxy servra no a ako prihlasovacie meno za zadalo.
technak#mail.geocities.com ten proxy server z toho uz vedel rozoznat ze
sa ma prihlasit na server mail.geocities.com s uzivatelskym menom
technak. Skusal som nieco podobne aj v  linuxe, ale bohuzial. Tak Vas
prosim o pomoc ako by sa to dalo vyriesit.
Velmi pekne dakujem.