[linux] Re: Upgrade BIOSu

roman Roman.Boba na inseko.sk
Čtvrtek Duben 29 14:43:37 CEST 1999

> Co su to preboha za dosky? Myslim, ze poriadna doska by to nemala
> vobec povolit. Aspon na mojej novej ABITke musim najprv v BIOSe
> povolit prepisovanie flash-rom, inak to nejde...

Caf,

povodne to bolo takto:
z maticnej dosky trcali dva draty a ked dotycne kcel upgradnut BIOS,
zastrcil tam prepojku a flashol to...
Potom si nejaky blbec povedal ze naco su tam tie zbytocne dva dratiky,
takze zrusil akukolvek ochranu ....velice dobry napad...
teraz to zasa sikovne vratili naspat- uz to ale nema ziadne dratiky na
MB,
ale len v BIOSE volbu povolit upgrade flash BIOS.

> BTW, rad by som ten CIH trosku rozpitval...
Mhm, splasim, zipnem a poslem ti ho mailom

--

Roman Boba,INSEKO a.s.
Zilina, Halkova 3