[linux] kerneld a kbd

Milos Zuffa zuffa_milos na bb.telecom.sk
Čtvrtek Duben 29 21:20:53 CEST 1999

Caves,

"REMENAR MILAN OS.C.7479" wrote:

> Uvedene aliasy mam pridane do /etc/conf.modules ale vypisuje to
> stale. Mimochodom vypisuje mi ze nemoze najst moduly pf-3,4,5,6 !!!
> Ale o toto mi vobec neislo . Moj problem nie je v tom ci system
> vypisuje "lokalizovat" alebo "locate"!!.Problem je v tom, ze ked chcem
> primontovat trebars vfat particion ,tak mi system vypise canot locate
> module nls_cp437 a nls_iso8859-1.Potom musim moduly nahrat manualne s
> modprobe a je to OK. Skompiloval som jadro spolu s podporou automat.
> nahravania modulov do jadra.Depmod -a bol OK.Demon kerneld mi bezi ale
> [...]

Ja mam tu istu distribuciu a pekne ma tento "bug" stve. V HOWTO bolo
napisane, asi tolko, ze ked modprobe pri boote natahuje moduly a
nepodari sa mu instalnut _aspon_ jeden, tak vymaze aj vsetky ostatne. Aj
tie predtym uz nahrate. Nenasiel som vsak v /etc, ani v inych fajloch
zmienku o tych mrzutych moduloch Pf-*.
Neviete niketo, preco sa ta hlaska "can't locate bla bla4 atd" opakuje
pre kazdy modul 3 krat? Pekne to zdrzuje boot.

quido