[linux] Pomoc pri instalovani zvukovej karty

Jack - Jan Bielik jack na netlab.sk
Čtvrtek Duben 29 14:43:28 CEST 1999

Caute,

mam taky problem. Neviem si naistalovat pnp zvukovu kartu Expert Color OPTi82C931. Vyrobca pise, ze je kompatibilna so Sound Blasterom Pro. Port 220, DMA 1 a IRQ 5. No vsak pri instalovani v programe setup mi vypise, ze sound: zariadenie je pouzivane a ze chyba nastala v programe modprobe. Skusal som aj pnpdump a isapnp, ale v tomto sa moc nevyznam. Myslim, ze niekto tu uz mal taky problem a v nejakom prispevku bola uvedena adresa na internet s ovladacmi pre tuto kartu pre Linux. Stiahol som co sa dalo, lenze to bol zdrojak napisany v  C. Bolo ho treba skompilovat, no vypisalo, ze Error line 98, pricom subor ma iba 97 riadkov. Prosim Vas vsetkych o pomoc.

Dakujem
Jack - Jan Bielik
jack na netlab.sk