[linux] Star Office 5.0

REMENAR MILAN OS.C.7479 REMENAR_MILAN na ebo.seas.sk
Pátek Duben 30 11:19:15 CEST 1999

> [...]

> Ak sa nemylim dostal som vtedy tri kluce.
> Nejak omylom som tie kluce stratil. Teraz som sa pokusil zaregistrovat o5
> ale dostal som len dva kluce a ked sa dostanem asi k druhemu kroku
> instalacie (po vlozeni osobnych udajov) tak odo mna ziada nejaky Personal
> key! Ale ja som dostal len Registration key a Personal number !
> Ke dsa tam pokusim napisat registration key tak po dopisani ani
> 'nezasvieti' NEXT.
> Prosim poradte aky postup zvolit alebo co spravit aby to slo.
>

>             |<mec
>Ja som mal podobny problem,ze som napisal registarcne cislo a
personalne cislo dobre ale ked som to odbuchol tak mi vypisalo
chybovu hlasku .Moj problem bol vo vypisovani osobnych udajov na
zaciatku instalacie.To znamena ze som nenapisal presne tie iste udaje
ako pri registrovani staroffisov. Stacilo ze som mal jeden znak iny a
pisalo mi to chybu. Ked som zosuladil osobne udaje s tymi ktore som
poslal na registarciu , tak bolo vsetko OK. (myslim ze registracne
cislo sa generuje nejakym sposobom z osobnych udajov.)
Vyskusaj to ,ak to nepojde tak daj vediet!!!