[linux] Problem s butovanim.

Norbo Krankilla krankill na hron.fei.tuke.sk
Pátek Duben 30 16:05:08 CEST 1999

			Zdravim vsedkych nadsencov,

Som dalsi nadsenec s 386-kou 4MB RAM 200MB HDD.:-)))
Nainstaloval som si Linux Debian Slink s 2.0.36-kovym jadrom. Instaloval
som ho na 486-ke s 32MB RAM. Hodil som boot managera CHOS s volbamy
linux,dos a krasne bezal. Az kym som HDD nevzal domov. :)
Doma mi zbehla volba, dos bez problemov, ale linux mi vyhlasil:
  VFS: Cannot open root device 00:00
  Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 00:00
Tak som si spravil rescue disketu. Ibaze ta vyzadovala viacej ramky. :)
Avsak stacila na to aby som zadal
 boot: rescue root=/dev/hda3
Potom este trocha tahalo z diskety a zvysok zbehlo z disku, pricom aj
normalne namountovalo root directory.
Najprv som si myslel ze to moze byt v CHOSe, tak som ho odstranil, potom
nakonfiguroval a spustil lilo. To sa zmohlo tak akurat na hlasku
  Disk read failure.
Zeby som to spravil nedobre? :-) Znovu som nainstaloval CHOS ale uz doma.
Chova sa presne rovnako ako predtym, zastavi na rovnakej chybe. Asi to uz
nebude CHOSom.

Co s tym?
1. Chcem este skusit prekompilovat jadro,
2. alebo Spravit si rescue disketu pre malu ramku a pocarovat s e2fsck.

Vie niekto poradit ako na to?
   (___/ \__/(___/(_)(_)  |    URL:   http://hmm.iglu.sk/soja        |
|    Norbo Krankilla             3. rocnik FEI   zameranie:  Um.Int. |
| Ovrucska 19, Kosice 04022          TU Kosice   Letna 9             |
|  tel. 095/712 595             e-mail: norbert.krankilla na mailbox.sk |